خبر فوری

 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در مشکه را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :496914246

14:53 1401/09/22


برچسب ها : آر پی جی, آواران, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه,

گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه مشکه شهرستان آواران را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه مشکه شهرستان آواران را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این خصوص گفت: فدائیان بلوچ ما روز دوشنبه مورخ 12 دسامبر(21 آذر) اردوگاه ارتش پاکستان واقع در بازار گجر در منطقه مشکه از توابع شهرستان آواران را به وسیله راکت آرپی‌جی و دیگر سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله چندین گلوله آرپی‌جی به سنگرهای حفاظتی این اردوگاه اصابت شد که باعث انهدام آن گردید، در این حمله چندین نیروی نظامی کشته و زخمی شدند و خسارت مالی نیز به ارتش وارد آمد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گفت: این اردوگاه در ساختمان یک کالج به نام گجر در منطقه مشکه تأسیس شده است که ارتش پاکستان آن را در سال 2017 میلادی تصرف نمود، ارتش پاکستان علاوه بر این ساختمان مراکز آموزشی در نقاط مختلف بلوچستان را اشغال و برای اهداف نظامی خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

وی در پایان بر تداوم حمله علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1