خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: یک عنصر وابسته به نهادهای دشمن را در کراچی به قتل رساندیم
کد خبر :494252129

12:16 1402/01/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, تیراندازی, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای از قتل یک عنصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای از قتل یک عنصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند خبر داد.

بر اساس جزئیات اعلام شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال ای نور محمد مخبر ارتش پاکستان را در کراچی هدف تیراندازی قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی در این خصوص اظهار داشت: طی عملیاتی که بر اساس اطلاعاتی که از سوی بخش اطلاعات ارتش آزادی بخش بلوچ فراهم شده بود، فدائیان بلوچ ما 25 مارس(5 فروردین ماه) طی عملیاتی در منطقه یوسف گوت شهر کراچی یک جاسوس وابسته به ارتش دشمن(پاکستان) به نام نور محمد ملقب به ساقم فرزند حافظ عبدالغفور از اهالی منطقه شاپاتان شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان را به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: نور محمد معروف به ساقم به دلیل مشارکت و همکاری با ارتش اشغالگر پاکستانی در شهادت یکی از اعضای گروه عملیات تاکتیکی ویژه ارتش آزادی بخش بلوچ به نام تابش ملقب به ریحان و نیز مشارکت در جرایم دشمن در عملیات های نظامی در شهرستان پنجگور و مناطق اطراف تحت تعقیب ارتش آزادی بخش بلوچ قرار داشت.

وی تصریح کرد: نور محمد به دلیل ارتکاب به جرم خیانت به ملت بلوچ در دادگاه ملی بلوچ به سزای مرگ محکوم شد، وی پس از نقش داشتن در شهادت یکی از اعضای گروه ما از منطقه متواری شد و در کراچی پنهان شده بود، اما بخش اطلاعاتی ارتش آزادی بخش بلوچ محل اختفای وی را شناسایی کرده و عملیاتی مبتنی بر این اطلاعات در شهر کراچی صورت گرفت و فدائیان بلوچ ما با تیراندازی حکم مرگ این جاسوس ارتش پاکستان را اجرا نمودند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در پایان عنوان داشت: بی ال ای مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و صراحتاً اعلام می‌دارد تمامی عناصر وابسته به دشمن که مرتکب خیانت به ملت می‌شوند هیچگاه مورد عفو قرار نخواهند گرفت، آنها در هرجایی که پنهان شوند شناسایی شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

ارسال نظر

 
1