خبر فوری

 
دیدار نماینده پارلمان فلسطین با سناتور طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان
کد خبر :491435303

16:01 1402/02/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و فلسطین, سناتور محمد طلحه محمود, نماینده پارلمان فلسطین, وزیر امور مذهبی پاکستان,

مأمون اسعد تمیمی نماینده پارلمان فلسطین که در اسلام آباد به سر می‌برد بعد از ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی با سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مأمون اسعد تمیمی نماینده پارلمان فلسطین که در اسلام آباد به سر می‌برد بعد از ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی با سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار نمود.

سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان به حمایت‌های اخلاقی و دیپلماتیک خود از مردم فلسطین در سطوح دولتی و مردمی ادامه خواهد داد، موضع حاکمیت پاکستان در قبال مسئله فلسطین قاطع و غیر قابل تغییر است.

وی با اشاره به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان افزود: نقض حرمت مسجد الاقصی و اعمال خشونت علیه مسلمانان در جهان متمدن کنونی بی سابقه است، جهان باید صدای اعتراض خود را به جنایت جاری علیه مردم فلسطین بلند کند.

وی در ادامه اظهارات خود از بازدید اخیر خود از اردوگاه فلسطینیان در لبنان خبر داد و گفت: من برای همبستگی با برادران و خواهران فلسطینی خود برای سفر به فلسطین تلاش کردم؛ اما در مرز اسرائیل از ورود من جلوگیری کردند. من به طور ویژه در هر مراسمی که برای همبستگی با برادران فلسطینی‌ام برگزار می‌شود شرکت می‌کنم.

در ادامه این دیدار در خصوص حوادث ماه مبارک رمضان در هتک حرمت به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران توسط نیروهای اسرائیلی نیز بحث و گفتگو صورت گرفت.

نماینده پارلمان فلسطین در این دیدار اظهار داشت: ما برای کمک به مادران و خواهران فلسطینی خود چشم به جهان اسلام دوخته‌ایم.

وی افزود: با تلاش‌های پاکستان اکنون موضوع فلسطین در سطح جهانی مطرح شده است و از حمایت‌های اخلاقی و دیپلماتیک مردم و دولت پاکستان تقدیر می‌کنیم.

ارسال نظر

 
1