خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اتیوپی در اسلام آباد با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :482299187

09:37 1401/09/04


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و اتیوپی, سفیر اتیوپی, وزیر امور خارجه پاکستان,

سفیر اتیوپی در اسلام آباد و وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته با یکدیگر دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر اتیوپی در اسلام آباد و وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته با یکدیگر دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جمال باکر عبدالله نخستین سفیر اتیوپی در اسلام آباد روز گذشته با حضور در محل وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و آدیس‌آبابا و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و گفتگو نمودند.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار افتتاح سفارت در پاکستان توسط اتیوپی را خوش آمد گفت و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان پاکستان و اتیوپی را خوشایند عنوان نمود.

وی همچنین از اقدام مشترک خطوط هواپیمایی ملی دو کشور برای برقراری پروازهای مستقیم میان پاکستان و اتیوپی استقبال نمود.

سفیر اتیوپی نیز در این دیدار از همکاری‌های دولت پاکستان به ویژه شخص بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه این کشور در راه اندازی سفارت تقدیر نمود.

وی طی سخنانی اظهار داشت: در زمان ذوالفقار علی بوتو پدر بزرگ بلاول بوتو سفارت پاکستان در اتیوپی گشایش یافت و اکنون در زمان بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه سفارت اتیوپی در پاکستان راه اندازی شده است.

ارسال نظر

 
1