خبر فوری

 
 
شکار قاتل بیش از 50 تن و عنصر اصلی حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان توسط دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :482232361

13:51 1402/10/02


برچسب ها : ایالت پنجاب, چنیوت, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان اطلاعات پاکستان, عملیات اطلاعاتی, عناصر تروریستی, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب طی عملیاتی در شهرستان چنیوت، قاتل 50 نفر و عنصر اصلی حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) را به همراه همدستش هلاکت رساند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب طی عملیاتی در شهرستان چنیوت، قاتل 50 نفر و عنصر اصلی حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) را به همراه همدستش هلاکت رساند.

بر اساس جزئیات، مقامات دایره مبارزه با تروریسم اعلام کردند: در پی آغاز یک عملیات مبتنی بر اطلاعات در شهرستان چنیوت ایالت پنجاب، درگیری و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی رخ داد که در نتیجه آن تروریست غضنفر ندیم یکی از سرکردگان کلیدی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به همراه همدستش به هلاکت رسیدند.

مقامات افزودند: تروریست غضنفر ندیم علاوه بر قتل بیش از 50 نفر، در حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) در فیصل آباد دست داشت همچنین غضنفر ندیم مغز متفکر تروریسم مبتنی بر نفرت مذهبی بود.

غضنفر ندیم ملقب به خالد حبیب از سال 2011 متواری بود و سازمان‌ های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان به جستجوی او بودند و قیمت سر این تروریست را نیز 2.5 میلیون روپیه تعیین کردند.

در این عملیات، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب، مهمات و سلاح های مدرن از مخفیگاه عناصر تروریستی کشف و ضبط نمودند.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، غضنفر ندیم در 11 عملیات بزرگ از جمله حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) در فیصل آباد، عملیات انتحاری و ترور در شهرستان دیره اسماعیل خان نقش داشت.

ارسال نظر

 
1