خبر فوری

 
 
دیدار و رایزنی سفیر اندونزی در اسلام آباد با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :478234916

12:01 1401/09/29


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اندونزی, سفیر اندونزی, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

مقامات پاکستان و اندونزی در جریان دیدار با یکدیگر بر تعمیق مناسبات دوجانبه و ارتقای همکاری‌های میان دو کشور تأکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و اندونزی در جریان دیدار با یکدیگر بر تعمیق مناسبات دوجانبه و ارتقای همکاری‌های میان دو کشور تأکید ورزیدند.

طبق جزئیات منتشر شده، آدم توگیو سفیر اندونزی در اسلام آباد روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار نسبت به توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و اندونزی در زمینه‌های مورد علاقه توافق نمودند.

سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه روابط با دولت اندونزی برای اسلام آباد خاطرنشان کرد: پاکستان خواهان تعمیق مشارکت راهبردی میان دو کشور در زمینه تجاری و اقتصاد است.

وزیر خزانه داری پاکستان با ابراز اطمینان نسبت به گستردگی همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور بر عزم دولت اسلام آباد برای ارتقای همکاری‌های راهبردی تجاری و اقتصادی با دولت جاکارتا تأکید کرد.

وی همچنین مراتب تأسف و تأثر عمیق خود نسبت به تلفات جانی زلزله اخیر در اندونزی را ابراز داشت و از کمک‌های ارسالی دولت اندونزی برای سیل زدگان پاکستانی تمجید نمود و گفت: ارسال این کمک‌ها نشان دهنده عمق روابط دوستانه و برادرانه میان دو کشور است.

سفیر اندونزی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت بالای مناسبات دوجانبه از همکاری دولت پاکستان در زمینه طرح‌های مشترک میان دو کشور تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1