خبر فوری

 
 
سردار ایاز صادق: ارتقای مناسبات پارلمانی پاکستان و پرتغال، تقویت روابط دو جانبه را به دنبال دارد
کد خبر :477871748

15:38 1403/02/05


برچسب ها : پاکستان و پرتغال, رئیس مجلس ملی پاکستان, روابط دو جانبه, سردار ایاز صادق, سفیر پرتغال,

فردریکو پینیرو داسیلوا سفیر پرتغال با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار امروز فردریکو پینیرو داسیلوا سفیر پرتغال با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان، طرفین ضمن ابراز خرسندی از سطح روابط موجود میان دو کشور، بر عزم خود برای ثبات و تحکیم بیشتر این مناسبات تاکید کردند.

سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان بر ضرورت ارتقای روابط پارلمانی پاکستان و پرتغال تاکید کرد و گفت که این امر موجب تقویت روابط دوجانبه خواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه پاکستان برای مناسبات خود با پرتغال اهمیت بسزایی قائل است، روابط میان دو طرف را دیرینه توصیف کرد و افزود: گسترش بیشتر روابط پارلمانی دو جانبه ضروری است.

رئیس مجلس ملی پاکستان، اظهار کرد: روابط دوجانبه با تبادل هیئت های پارلمانی بین دو کشور و پیوندهای گروه دوستی پارلمانی بیش از پیش تقویت خواهد شد. او در ادامه صحبت از همتای پرتغالی خود دعوت کرد تا همراه هیئت پارلمانی به پاکستان سفر کند.

وی در ادامه همکاری در بخش های پارلمانی، اجتماعی و اقتصادی را برای دو کشور مفید قلمداد کرد و از فضای مناسب سرمایه گذاری در پاکستان گفت، و افزود: دولت فعلی فعالانه در تلاش است تا فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم کند، جامعه تجاری پرتغال فرصت های سرمایه گذاری فراوانی در پاکستان دارد.

سفیر پرتغال از اظهارات رئیس مجلس ملی قدردانی کرد و گفت: پاکستان کشوری مهم در منطقه است و پرتغال برای روابط خود با پاکستان ارزش قائل است. وی با پیشنهادات رئیس مجلس برای ارتقای روابط پارلمانی و اقتصادی جهت توسعه بیشتر مناسبات دوجانبه موافقت کرد و گفت: تلاش های پاکستان برای ریشه کن کردن تروریسم و ​​برقراری صلح پایدار در منطقه قابل ستایش می باشد.

ارسال نظر

 
1