خبر فوری

 
توافق رهبران پاکستان و مالدیو به افزایش همکاری مشترک برای تأمین ثبات منطقه
کد خبر :477543562

08:11 1403/07/04


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, پاکستان و مالدیو, تغییرات اقلیمی, رئیس جمهور مالدیو, روابط تجاری, سازمان ملل متحد, سرمایه گذاری, صلح, مجمع عمومی سازمان ملل متحد, نیویورک,

رهبران پاکستان و مالدیو بر مسئولیت مشترک کشورهای جنوب آسیا برای همکاری در راستای برقراری صلح، رفاه و ثبات منطقه تأکید کردند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | رهبران پاکستان و مالدیو بر مسئولیت مشترک کشورهای جنوب آسیا برای همکاری در راستای برقراری صلح، رفاه و ثبات منطقه تأکید کردند.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اولین روز از سفر پنج روزه خود به نیویورک در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با دکتر محمد مویزو رئیس جمهور مالدیو دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست شهباز شریف بر تعهد پاکستان به تقویت همکاری با مالدیو در زمینه های تجاری، گردشگری، آموزش، سرمایه گذاری و تغییرات اقلیمی تاکید کرد.

در این دیدار، رهبران دو کشور بر روابط عمیق بین پاکستان و مالدیو تاکید و بر لزوم افزایش مبادلات بین مردمی و تلاش‌های مشترک برای ارتقای رشد اقتصادی و توسعه پایدار در کشورهای متبوع خود توافق نمودند.

دو طرف همچنین مسئولیت مشترک کشورهای جنوب آسیا را برای همکاری در راستای برقراری صلح، رفاه و ثبات منطقه یادآور شده و تکرار کردند.

ارسال نظر

 
1