خبر فوری

 
 
کشته شدن 3 نظامی ارتش پاکستان در پی حمله ارتش آزادی بخش بلوچ در کیچ
کد خبر :476102015

10:15 1401/09/25


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, قلات, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

در اثر دو حمله جداگانه شبه نظامیان تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در کیچ دست کم 3 نظامی ارتش پاکستان کشته شده و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر دو حمله جداگانه شبه نظامیان تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در کیچ دست کم 3 نظامی ارتش پاکستان کشته شده و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام داشت: فدائیان ما روز گذشته در دو حمله جداگانه نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه کولواه و شهر قلات از توابع شهرستان کیچ هدف قرار دادند.

وی افزود: نخستین حمله فدائیان ما حوالی ساعت 3 روز گذشته در نزدیکی کافه رستوران «کد» در نزدیکی کولواه صورت گرفت و خودروی نیروهای دشمن توسط یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار گرفت، در این انفجار سه نظامی ارتش پاکستان در دم کشته شده و دست کم سه تن دیگر نیز زخمی شدند، در حالی که خودروی حامل آنان نیز به صورت کامل منهدم گردید.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در ادامه گفت: فدائیان ما همچنین شب گذشته نیروهای حفاظتی مستقر در ورودی محله مسکونی ارتش پاکستان را به وسیله بمب دست ساز هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن دو نظامی دشمن شد.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حملات را بر عهده می‌گیرد و بار دیگر تأکید می‌کند این حملات علیه نیروهای ارتش اشغالگر تا زمان خروج کامل آنان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1