خبر فوری

 
 
استقبال پاکستان از توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک
کد خبر :475512145

09:51 1401/12/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, پاکستان و عربستان سعودی, توافق, توافق صلح, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

در پی اعلام خبر توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین، وزارت خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای آن را اقدامی خوشایند در جهت برپایی ثبات در منطقه عنوان نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی اعلام خبر توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین، وزارت خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای آن را اقدامی خوشایند در جهت برپایی ثبات در منطقه عنوان نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان روز گذشته طی بیانیه‌ای با استقبال از توافق تهران و ریاض برای احیای روابط دیپلماتیک اعلام داشت: اسلام آباد معتقد است این پیشرفت مهم دیپلماتیک به ایجاد صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک خواهد کرد. ما نقش و رهبری دور اندیش چین برای میانجیگری در این توافقنامه تاریخی را تمجید می‌کنیم که بیانگر قدرت مذاکرات مؤثر و نتیجه بخش است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از مقامات عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران برای این تحول مثبت تمجید می‌کنیم. پاکستان به همکاری‌های متداوم خود برای ایجاد روابط مستحکم میان دو کشور برادر و نقش مهم خود در تمامی تلاش‌های تاریخی در ایجاد هماهنگی در خاورمیانه و منطقه ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1