خبر فوری

 
آزادی چهار تن از افراد ربوده شده بلوچ بدست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :462375118

12:10 1402/01/31


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, آژانس های اطلاعاتی, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, پنجگور, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, صدای افراد ربوده شده بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی, کویته, کیچ,

چهار تن از افراد بلوچ ربوده شده از پنجگور، کیچ، کویته و مستونگ بدست نیروهای امنیتی، روز چهارشنبه (30 فروردین) از اسارت آژانس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده و به خانه های خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| چهار تن از افراد بلوچ ربوده شده از پنجگور،کیچ، کویته و مستونگ بدست نیروهای امنیتی، روز چهارشنبه (30 فروردین) از اسارت آژانس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده و به خانه های خود بازگشتند.

به گفته منابع بلوچ، ساجد فرزند حاجی لال بخش ساکن پنجگور که مورخه 4 آذر 1400 ربوده شده بود، آزاده شده و 7 روز قبل به خانه خود بازگشته است.

همچنین گفته شد که میر وائس فرزند خلیل احمد ساکن منطقه شهرک شهرستان کیچ مورخه 9 اسفند 1401 توسط نیروهای امنیتی دستگیر و ناپدید شده بود، آزاد شده و بازگشته است.

 

 

از طرفی دکتر عبدالشکور فرزند فاتح محمد نیز که سال 2016 میلادی بدست نیروهای امنیتی از مستونگ مفقود شده بود، امروز پنجشنبه 31 فروردین آزاد شده است.

در ادامه گزارش بیان شد که شیرزمان که به همراه شیعب بلوچ توسط نیروهای امنیتی از کویته در چند روز گذشته ربوده شده بودند، آزاد شده است. درحالیکه همچنان خبری از شعیب بلوچ در دست نمی باشد.

 

طبق گزارش صدای افراد ربوده شده بلوچ، نیروهای امنیتی هر روز افرادی را از مناطق متعدد بلوچستان دستگیر و مفقود می کنند، اما پس از آزادی چند نفر، افراد بیشتری مفقود می شوند.

ارسال نظر

 
1