خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان در بازدید از پیشاور: تاکید بر ارتقای همکاری های نهادی جهت توسعه و ثبات پاکستان
کد خبر :462309714

10:27 1402/07/06


برچسب ها : ISI, اجلاس, پیشاور, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا,

ژنرال عاصم منیر به همراه رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI روز گذشته چهارشنبه 5 مهر از پیشاور بازدید و در این بین در سمپوزیوم (گردهمایی) زنان و اجلاس کمیته عالی ایالتی شرکت کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر به همراه رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI روز گذشته چهارشنبه 5 مهر از پیشاور بازدید و در این بین در سمپوزیوم (گردهمایی) زنان و اجلاس کمیته عالی ایالتی شرکت کرد.

فرمانده ارتش پاکستان طی سخنرانی با تاکید بر افزایش همکاری های نهادی جهت توسعه و ثبات کشور، تصریح داشت که ارتش پاکستان در تضمین توسعه و ثبات ایالت خیبر پختون خوا با قاطعیت نقش خود را ایفا خواهد کرد تا بتوان روند توسعه اقتصادی را افزایش داد.

وی طی سخنرانی در سمپوزیوم زنان بر عملکرد برجسته زنان در تاریخ پاکستان توضیحاتی ارائه و نقش آنها در توسعه و رشد کشور را کلیدی عنوان کرد. ژنرال عاصم منیر با بیان اینکه زنان ایالت خیبر پختون خوا به دلیل تروریسم با چالش های بیشماری مواجه شدند، افزود: اما با وجود این چالش ها، اراده و شجاعت از خود نشان دادند.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین در اجلاس کمیته عالی ایالتی نیز شرکت کرد که در این نشست علاوه بر وزیر ارشد ایالت و رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI، روسای برجسته نظامی و سیاسی حضور به عمل آوردند درحالیکه براساس برخی گزارشات فرماندار ایالت در این نشست به دلیل دیدار با نمایندگان ریگی شرکت نکرد.

فرمانده ارتش در جریان وضعیت کلی امنیتی از جمله اقدامات مقابله با قاچاق، احتکار و قاچاق مواد مخدر قرار گرفت. شرکت کنندگان اجلاس کمیته عالی ایالتی بار دیگر تاکید کردند که نهادهای دولتی برای حفاظت از جان و مال مردم متحد هستند.

ارسال نظر

 
1