خبر فوری

 
 
افتتاح پرواز مستقیم مشهد به کراچی توسط مقامات پاکستان و ایران در فرودگاه بین المللی جناح
کد خبر :46088280

17:46 1402/09/22


برچسب ها : پاکستان و ایران, پرواز, حسن نوریان, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کراچی, مشهد, مشهد مقدس, کامران تیسوری, کراچی,

پرواز مستقیم مشهد به کراچی توسط مقامات پاکستان و ایران در فرودگاه بین المللی جناح شهر کراچی افتتاح گردید.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | همزمان با فرود هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت تابان در فرودگاه بین المللی جناح شهر کراچی به عنوان پرجمعیت ترین شهر و قلب اقتصادی پاکستان، ۹۰ مسافر از مشهد وارد کراچی شدند و پرواز بازگشت نیز با ۱۰۲ مسافر صورت گرفت.

مراسم ویژه‌ای برای استقبال از آغاز پرواز مستقیم تابان از مشهد به کراچی با حضور مسوولان هواپیمایی پاکستان همچنین سرکنسول ایران در کراچی و فرماندار ایالت سِند پاکستان در سالن تشریفات فرودگاه بین المللی جناح برگزار شد.

عابد بات نماینده شرکت هواپیمایی تابان در پاکستان بیان کرد: طبق برنامه های از پیش تعیین شده، قرار است این پرواز روزهای سه ‌شنبه هر هفته به صورت رفت و برگشت انجام شود.

وی افزود: انتظار می رود با راه اندازی پرواز مستقیم مشهد-کراچی و سهولت سفر میان قلب مذهبی ایران و قلب اقتصادی پاکستان، رغبت و انگیزه بیشتری برای ملت ‌های دوست دو کشور از جمله تجار و بازرگانان دو طرف برای ارتقای همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور ایجاد شود.

وی همچنین از همکاری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی برای تسهیل مقدمات راه‌اندازی پرواز مشهد-کراچی قدردانی کرد و افزود: افزایش پروازهای مستقیم میان شهرهای مهم دو کشور همسایه یک راهکار اساسی برای حمایت از فعالیت ‌های گردشگری و تجاری است.

در همین حال، کامران تیسوری ضمن خوشامدگویی به مقامات ارشد تابان ایر، آغاز پرواز مستقیم مشهد به کراچی را باعث تقویت روابط میان پاکستان و ایران دانست و در راس هیئتی با اولین پرواز عازم مشهد مقدس شد.

ارسال نظر

 
1