خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت حملات مختلف در بلوچستان را بر عهده می گیریم
کد خبر :460570002

11:13 1403/05/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جشن آزادی پاکستان, شهرستان خضدار, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز تجزیه طلب بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت 5 حمله علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز تجزیه طلب بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت 5 حمله علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ما در 5 عملیات مختلف نیروهای اشغالگر پاکستانی و کاروان تجهیزات پروژه استعماری را هدف قرار داده و در بازدید از یک مدرسه مراسم جشن به اصطلاح آزادی پاکستانی را لغو کردند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ امروز از یک مدرسه واقع در خیابان بروری شهر کویته بازدید نمودند، در این مدرسه در حال تدارک برای برگزاری مراسم جشن به اصطلاح آزادی بودند.

وی گفت: فدائیان بلوچ در این بازدید با اساتید و دانش آموزان دیدار نموده و با آنها درباره اهداف پشت پرده برگزاری اینگونه مراسمات از سوی حاکمیت اشغالگر و تلاش حاکمیت برای فریب انظار جامعه جهانی در قبال وضعیت جنگ زده بلوچستان به گفتگو پرداخته و آنها را آگاه نمودند. اساتید و دانش آموزان ضمن تایید اظهارات فدائیان بلوچ، مراسم مذکور را لغو کردند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 21:15 امشب(دوشنبه) مراسم جشن به اصطلاح آزادی که تحت سرپرستی ارتش اشغالگر پاکستانی در کالج دخترانه واقع در خیابان سریاب شهر کویته در حال برگزاری بود را هدف حمله نارنجکی قرار دادند.

وی تصریح کرد: مبارزان بی ال ای علاوه بر این شب گذشته 2 نیروی پیاده ارتش پاکستان را در حین گشت زنی در اطراف اردوگاه در منطقه بازگیر شهر خضدار به وسیله نارنجک هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن هر 2 نظامی دچار جراحت شدند.

وی اضافه نمود: در یک حمله دیگر فدائیان بلوچ ما پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی در خیابان فرودگاه شهر تربت را توسط اسلحه نارنجک انداز نشانه گرفتند که خسارات مالی و جانی برای ارتش دشمن به همراه داشت.

جیئند بلوچ تصریح کرد: همچنین در عملیات امروز فدائیان بی ال ای یک دستگاه تریلی حامل تجهیزات پروژه استعماری سیندک در حوالی بدرنگ واقع در منطقه منگچر شهرستان قلات هدف حمله قرار گرفت که در نتیجه آن تمامی لاستیک های خودروی مذکور پنچر شد و یکی از رانندگان مجروح شد.

وی در پایان این بیانیه عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را می پذیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آنها تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1