خبر فوری

 
به درک واصل شدن 9 تروریست در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :460241474

15:48 1403/08/03


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تبادل آتش, درگیری مسلحانه, شهرستان باجور, عملیات اطلاعاتی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستانی در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا 9 تن از عناصر تروریستی به درک واصل شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستانی در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا 9 تن از عناصر تروریستی به درک واصل شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان شب گذشته به دنبال کسب گزارش محرمانه مبنی بر حضور تروریست ها عملیاتی را در شهرستان آژانس باجور ایالت خیبر پختون خوا کلید زدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)، در جریان این عملیات تبادل آتش سنگینی میان عناصر تروریستی و نیروهای ارتش پاکستان صورت گرفت که در نتیجه آن 9 تروریست از جمله 2 عامل انتحاری و یک تروریست ارشد تحت تعقیب به نام سید محمد ملقب به قریشی به هلاکت رسیدند.

از محل مخفیگاه عناصر تروریستی چندین قبضه سلاح به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف و ضبط گردید، این تروریست ها در اقدامات مختلف تروریستی علیه نیروهای امنیتی و مردم عادی نقش داشتند.

روابط ارتش پاکستان در پایان این بیانیه بر عزم ارتش برای ریشه کن کردن تروریسم از منطقه و تداوم نبرد علیه این عناصر تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1