خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به ارتش پاکستان در جهاو 3 تن کشته و زخمی شدند
کد خبر :458995648

14:28 1402/07/08


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران خبر داد.

طبق جزئیات اعلام شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه روز جمعه هفتم مهرماه یک پاسگاه ارتش پاکستان واقع در بخش جهاو شهرستان آواران را به وسیله سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته و دو تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

وی گفت: این حمله به پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه ملا حاجی زیارت در ناحیه کوهرو بخش جهاو صورت گرفت، دو عدد آرپی‌جی به سمت پاسگاه مذکور شلیک گردید و سپس با سلاح‌های سنگین هدف قرار گرفت. دو راکت آرپی‌جی شلیک شده به سنگر پاسگاه اصابت گردید، در زمان حمله سه نظامی پاکستانی در پاسگاه مستقر بودند که یکی از آنان به هلاکت رسید و دو فرد دیگر نیز دچار جراحت شدند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، حملات ما علیه نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1