خبر فوری

 
تظاهرات مردم پاراچنار در اعتراض به اقدامات تروریستی در منطقه
کد خبر :457750131

11:11 1403/04/01


برچسب ها : اعتراضات, پاراچنار, تروریسم, تظاهرات, تیراندازی, شهرستان کرم, شیعه, شیعیان پاکستان, فعالیت های تروریستی, کرم ایجنسی,

درپی حمله روز گذشته به خودروی مسافربری در کوهات، مردم پاراچنار امروز با تعطیل کردن بازار ها، دست به اعتراضات زده و از دولت و نهاد های ذیربط خواستار برقراری صلح و امنیت در کُرم شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پس از راهپیمایی "صلح" مردم شهرستان کرم در اعتراض به افزایش تحرکات و فعالیت های عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این منطقه، در حمله مسلحانه ای 6 تن کشته و 3 نفر نیز زخمی شدند.

روز گذشته هم طی تیراندازی عناصر تروریستی به سمت خودروی مسافربری در حوالی منطقه پرچاو بانده جاده هنگو واقع در شهرستان کوهات، 2 نفر از جمله یک شیعه جان باخته و 3 نفر نیز زخمی شدند.

مردم این اقدامات را دسیسه ای برای ایجاد تنش مذهبی در منطقه از سوی برخی قدرت ها و از طرفی به دلیل افزایش تحرکات عناصر تروریستی، توصیف کرده و خواستار برقراری امنیت از سوی نهادهای ذیربط می باشند.

مردم شیعه پاراچنار در اعتراض به حمله تروریستی روز گذشته، امروز ضمن تعطیل کردن تمامی بازار ها، با قرار دادن جسد فرد شهید مقابل باشگاه خبرنگاران این شهرستان، دست به اعتراضات زدند.  معترضان ضمن محکوم کردن حمله به خودروی مسافربری در کوهات، واکنش نیروی پلیس کوهات که این حمله را اقدامی شخصی و نه تروریستی توصیف کرده است را دشمنی با ملت شیعه توصیف کرده و بیان داشتند که شیعیان منطقه همواره برای برقراری صلح و ثبات پیشگام بوده اند بلکه امنیت منطقه کرم مرهون منت صبر و شکیبایی این ملت شیعه می باشد.

تظاهرات کنندگان در ادامه با انتقاد از دولت و نهادهای امنیتی، خاطر نشان کردند که آنها در برقراری امنیت در منطقه عملکرد موفقی نداشتند و به همین دلیل تروریست ها مجددا در شهرستان کرم سازماندهی شده و بازهم به ریختن خون بی گناهان روی آورده اند.  

ارسال نظر

 
1