خبر فوری

 
کشته شدن 4 نظامی پاکستانی در حملات شبه نظامیان بی ال اف
کد خبر :44976620

10:08 1403/07/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, زامران, شهر تربت, شهر نوشکی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در نتیجه حملات مختلف شبه نظامیان تجزیه طلب بی ال اف در ایالت بلوچستان 4 تن از نظامیان پاکستانی کشته شده و شمار دیگری نیز مجروح شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در نتیجه حملات مختلف شبه نظامیان تجزیه طلب بی ال اف در ایالت بلوچستان 4 تن از نظامیان پاکستانی کشته شده و شمار دیگری نیز مجروح شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: مبارزان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه سه شنبه یکم اکتبر اردوگاه نیروهای اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه زرین جنگل شهرستان نوشکی را با آر پی جی و دیگر سلاح های جدید مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن بخش مقابل اردوگاه به صورت کامل منهدم گردید، در این حمله 3 نظامی دشمن در دم کشته شده و شماری نیز زخمی شدند.

سخنگوی بی ال اف افزود: همچنین در یک حمله دیگر در حوالی ساعت 20:00 سه شنبه یکم اکتبر مرکز ایست و بازرسی دشمن واقع در میدان آموزش شهر تربت هدف حمله نارنجکی مبارزان بلوچ قرار گرفت که در نتیجه آن یک نظامی دشمن به هلاکت رسید و 2 سرجوخه به نام اشرف و شاهی ظاهر دچار جراحت شد.

وی گفت: پس از این انفجار نیروهای اشغالگر پاکستانی در محل حادثه حضور یافته و عملیات جستجوی مبارزان بلوچ را آغاز نمودند، اما مبارزان ما با اتخاذ تاکتیک های مناسب از منطقه متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: سومین حمله حوالی ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخه 2 اکتبر صورت گرفت و مبارزان بلوچ ما با استفاده از سلاح های جدید و خودکار خود پاسگاه ارتش پاکستان در دمبان دشتک شهرستان زامران را هدف قرار دادند که در منجر به جراحت شدید یک نظامی دشمن گردید.

وی عنوان داشت: حملات بی ال اف علیه نیروهای پاکستانی، تاسیسات نظامی و عناصر دشمن با شدت هرچه بیشتر تداوم دارد که باعث افزایش فشار روانی علیه نیروهای دشمن شده است.

وی در پایان این بیانیه گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت تمامی این 3 حمله را می پذیرد و نیروهای دشمن تا زمان تحقق آزادی بلوچستان هدف حملات ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1