خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت حملات سبدان و تربت را بر عهده می گیریم
کد خبر :446972886

13:46 1402/09/03


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نارنجک,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در مناطق بسدان و تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در مناطق بسدان و تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام نمود: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان را در سبدان و تربت هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 5 نظامی دشمن زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه سبدان را به وسیله اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند که در نتیجه انفجار نارنجک‌های شلیک شده دست کم 3 نظامی دشمن زخمی شده و خسارات مالی نیز به آنان وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بی ال ای همچنین در یک عملیات دیگر یک پاسگاه ارتش پاکستان که چند روز قبل در نزدیکی پمپ بنزین غلام نبی در بازار سلاله تربت ایجاد شده بود را با نارنجک دستی هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن 2 نیروی دشمن گردید.

وی در پایان ابراز داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات علیه ارتش اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1