خبر فوری

 
 
پاکستان و مالزی مصمم به پیشبرد اهداف استراتژیک مشترک می باشند
کد خبر :446253747

12:55 1403/06/25


برچسب ها : آمنه بلوچ, پاکستان و مالزی, تجارت, روابط دو جانبه, سفر به پاکستان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, نخست وزیر مالزی, کمیساریای عالی مالزی,

کمیساریای عالی مالزی اظهار کرد که در دیدار با معاون وزیر امور خارجه پاکستان گفتگوی سازنده ای با هدف پیشبرد اهداف استراتژیک دوکشور انجام گرفت


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| داتو محمد اظهر مزلان کمیساریای عالی مالزی در پاکستان در دیدار با آمنه بلوچ، تصدی وی به عنوان 33مین معاون وزیر امور خارجه پاکستان را تبریک گفت.

کمیساریای عالی با اشاره به تجربه دیپلماتیک 5 ساله خود در پاکستان، خاطر نشان کرد که تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا مناسبات دوجانبه را به قله های جدیدی برساند.

بر اساس گزارش منتشر شده از این دیدار: داتو محمد اظهر مزلان اظهار کرد که در این نشست گفتگوی سازنده ای با هدف پیشبرد اهداف استراتژیک دوکشور انجام گرفت. وی گفت: دو کشور بر جستجوی همکاری های جدید در بخش های نوظهور مانند صنعت خودروسازی، اقتصاد آبی، آموزش، تولید انرژی و آموزش فنی و حرفه ای و آموزش کارگران ماهر و نیمه ماهر تاکید کردند.

کمیساریای عالی با بیان اینکه پیش از این حجم تجارت میان دوکشور تا 1.8 میلیارد دلار بود، افزود: فرصت های زیادی برای افزایش این حجم وجود دارد که نیازمند تلاش های مستمر می باشد.

در ادامه طرفین برعهده گرفتن ریاست آسه آن توسط مالزی در سال 2025 میلادی، تحولات افغانستان و فلسطین، دستاوردهای احتمالی سفر پیش روی نخست وزیر مالزی به پاکستان، تجارت، همکاری حلال، خطوط هوایی و بخش گردشگری را هم مورد تبادل نظر قرار دادند.

ارسال نظر

 
1