خبر فوری

 
تأکید وزرای خارجه پاکستان و افغانستان بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در جهت مقابله با تروریسم
کد خبر :445533160

10:34 1402/02/18


برچسب ها : اسلام آباد, امیر خان متقی, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و افغانستان, پاکستان و افغانستان و چین, سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان, وزارت خارجه افغانستان, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر صنعت و تجارت افغانستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و افغانستان طی دیدار با یکدیگر بر عزم خود برای مقابله با تروریسم، تعمیق همکاری‌های دوجانبه و رفع موانع در مسیر تجارت دوجانبه با هدف پیشبرد توسعه روابط تأکید کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و افغانستان طی دیدار با یکدیگر بر عزم خود برای مقابله با تروریسم، تعمیق همکاری‌های دوجانبه و رفع موانع در مسیر تجارت دوجانبه با هدف پیشبرد توسعه روابط تأکید کردند.

طبق اعلام دفتر وزارت خارجه پاکستان، امیر خان متقی وزیر خارجه دولت موقت افغانستان که به منظور شرکت در پنجمین نشست سه جانبه اسلام آباد-پکن-کابل به پاکستان سفر کرده است روز یکشنبه با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به گفتگوی مفصل در خصوص امنیت و ثبات منطقه و توسعه روابط و تجارت میان دو کشور در جهت منافع متقابل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزرای امور خارجه پاکستان و افغانستان همچنین بر عزم خود برای تداوم تعامل و روابط میان مقامات دو کشور، مقابله با تروریسم و نیز تعمیق همکاری‌های دوجانبه در تمام زمینه‌ها تأکید کردند.

مقامات دو کشور همچنین نسبت به رفع موانع موجود در مسیر تجارت دوجانبه با هدف پیشبرد روابط دوجانبه و یکپارچگی اقتصادی منطقه‌ای توافق نمودند.

لازم به ذکر است امیر خان متقی سرپرست وزارت خارجه و نورالدین عزیزی سرپرست وزارت تجارت و صنعت افغانستان به همراه هیئت عالی رتبه در سفر رسمی سه روزه در پاکستان حضور دارند.

ارسال نظر

 
1