خبر فوری

 
 
هلاکت 6 تروریست طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستانی در منطقه بنون
کد خبر :443203349

14:00 1402/06/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, بنون, جانی خیل, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا 6 تروریست کشته و دو نظامی پاکستانی نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا 6 تروریست کشته و دو نظامی پاکستانی نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست‌ها عملیاتی را در منطقه جانی خیل از توابع شهرستان بنون آغاز کردند.

در این عملیات با تیراندازی تروریست‌ها درگیری مسلحانه و تبادل آتش میان طرفین آغاز شد که در نتیجه آن دست کم 6 تروریست به هلاکت رسیده و دو نیروی امنیتی نیز دچار جراحت شدند، در این عملیات همچنین 5 تروریست نیز دستگیر شدند.

طبق بیانیه اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، این تروریست ها در عملیات های مختلف تروریستی علیه نیروهای امنیتی از جمله حمله انتحاری به کاروان نظامی ارتش پاکستان در منطقه جانی خیل در نهم شهریور ماه سال جاری مشارکت داشتند، در این حمله انتحاری 9 نظامی ارتش پاکستان کشته شدند.

از سوی دیگر گروهک تروریستی حافظ گل بهادر وابسته به تحریک طالبان پاکستان نیز کشته شدن 6 تن از عناصر خود از جمله یک فرمانده ارشد به نام قیصر ملقب به ذاکر وزیر در جریان درگیری با نیروهای ارتش پاکستان در منطقه جانی خیل شهرستان بنون را تأیید کرد.

لازم به ذکر است مناطق جانی خیل و بکاخیل که شهرستان‌های وزیرستان شمالی و بنون را به یکدیگر متصل می‌کند به عنوان مرکز حضور تروریست‌ها شناخته می‌شوند.

ارسال نظر

 
1