خبر فوری

 
 
تأکید مقامات عالی رتبه اسلام آباد و مسکو بر گسترش روابط دوجانبه
کد خبر :44124429

11:00 1402/02/15


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و روسیه, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, سرگئی لاوروف, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه روسیه,

مقامات عالی رتبه دستگاه‌های دیپلماسی اسلام آباد و مسکو طی دیدار با یکدیگر در حاشیه نشست گوا بر عزم خود برای گسترش روابط دوجانبه و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای تأکید کردند.


گوا: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه دستگاه‌های دیپلماسی اسلام آباد و مسکو طی دیدار با یکدیگر در حاشیه نشست گوا بر عزم خود برای گسترش روابط دوجانبه و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دفتر وزارت خارجه پاکستان، بلاول بوتو زرداری و سرگئی لاوروف وزرای خارجه پاکستان و روسیه روز گذشته در حاشیه نشست شورای وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در گوا هند با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار بر عزم خود برای توسعه مناسبات دوستانه و تلاش مشترک در جهت ارتقای همکاری‌ها در زمینه امنیت غذایی، انرژی و روابط مردمی تأکید کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: سازمان همکاری شانگهای فرصت‌های جدیدی را برای گسترش تعامل و همکاری با روسیه را فراهم کرده است.

ارسال نظر

 
1