خبر فوری

 

دوحه: به گزارش راز نیوز | جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی، سفر رسمی موفقیت آمیزی به قطر داشت که با امضای چندین موافقت نامه با شرکت های مختلف این کشور به پایان رسید.

هدف از امضای چندین موافقت نامه با شرکت های مختلف قطری، افزایش فرصت‌های شغلی به میزان قابل توجهی برای نیروی کار پاکستانی در قطر بود.

جواد سهراب ملک هدف اصلی این ابتکارات را ایجاد راه های افزایش اشتغال برای کارگران پاکستانی در قطر عنوان و بر پتانسیل پاکستان به عنوان صادرکننده نیروی انسانی ماهر تاکید و تلاش های دولت را برای ساده سازی این فرآیند از طریق آژانس های استخدام با کیفیت، توسعه مهارت و رسیدگی به نیازهای کارفرمایان خارجی تشریح کرد.

مدیران عامل شرکت های قطری از افزایش نیروی کار پاکستانی در شرکت های خود با رعایت مقررات دولتی قطر، ابراز خرسندی کردند.

امضای چندین موافقت نامه با شرکت های مختلف قطری، فرصت شغلی را برای نیروی کار ماهر پاکستانی در بخش هایی مانند خدمات، تعمیر و نگهداری، مهمان نوازی، ساخت و ساز و توسعه زیرساخت های قطر بوجود می آورد.

لازم به ذکر است، جواد سهراب ملک همچنین در این سفر 3 روزه با وزیر کار، وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش قطر دیدارهای عمیق و مثبتی داشت.

این توافقات و گفتگوها نشان دهنده گامی مهم در افزایش حضور نیروی کار پاکستانی در قطر است که راه را برای رشد اقتصادی متقابل و روابط دوجانبه قوی تر هموار می کند.

ارسال نظر

 
1