خبر فوری

 
 
سفر هیئت عالی رتبه عربستان سعودی با دستور کار تقویت مشارکت اقتصادی دوجانبه به پاکستان
کد خبر :440710291

10:46 1403/01/27


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, هیئت عربستانی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

یک هیئت عالی رتبه ای به ریاست فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی، امروز وارد اسلام‌آباد می شود.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| امروز دوشنبه 15 آوریل برابر 27 فروردین، قرار است یک هیئت عالی رتبه ای به ریاست فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی با دستور کار بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تسریع در توافقات صورت گرفته طی سفر اخیر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به ریاض، به اسلام‌آباد سفر کند.

بر اساس اعلامیه منتشر شده از سوی وزارت خارجه پاکستان، این هیئت در سفری دو روزه از 15 تا 16 آوریل به ریاست وزیر امور خارجه عربستان سعودی وارد اسلام‌آباد خواهد شد که شامل مهندس عبدالرحمن عبدالمحسن الفضلی وزیر آب و کشاورزی، بندر ابراهیم الخرایف وزیر صنعت و منابع معدنی، ابراهیم یوسف المبارک دستیار وزیر سرمایه گذاری، محمد التویجری رئیس کمیته ویژه و مقامات ارشد وزارت نیرو و صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی، می باشد.

سفر هیئت سعودی به پاکستان با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه و تقویت بیشتر مشارکت اقتصادی متقابل انجام می‌شود که جدای از آن انتظار می رود توافق‌نامه ‌ها و یادداشت ‌های تفاهم مختلفی بین پاکستان و عربستان سعودی امضا شود.

در اعلامیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است که این هیئت قرار است با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه، وزرای همتای خود، کمیته عالی شورای ویژه سرمایه گذاری و رئیس ستاد کل ارتش پاکستان دیدار داشته باشد.

همچنین احتمال سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در ماه مه میلادی به پاکستان نیز وجود دارد.

ارسال نظر

 
1