خبر فوری

 
 
حمله بی ال اف به نیروهای پاکستانی در شهر تربت
کد خبر :43270253

10:23 1402/11/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, انتخابات, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما روز پنجشنبه 19 بهمن ماه با کمین کردن در نزدیکی پمپ بنزین شاه زهی در منطقه دنک شهر تربت کاروان ارتش پاکستان را به وسیله سلاح‌های سنگین و جدید هدف قرار دادند.

وی افزود: در این کاروان یکی از افسران درجه دار ارتش دشمن نیز حضور داشت و فدائیان بلوچ ما خودروی وی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن در دم کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارات شدیدی به یکی از خودروها وارد آمد.

وی تصریح کرد: این عملیات در روز انتخابات نمایشی پاکستان صورت گرفت، اما دشمن در آن روز دسترسی به اینترنت و شبکه‌های ارتباطاتی را مسدود نمود که باعث گردید گزارش این عملیات منتشر نگردد.

وی گفت: اسامی عناصر ارتش پاکستان که در این حمله به هلاکت رسیدند نیز منتشر شده است که عبارت است از: سهیل اختر ساکن امیر نظام پور و سیف الرحمان ساکن اغضر خیل.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1