خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرکار خانم اینگر آندرسن مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد روز گذشته با اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه توافق نمودند.

دو طرف همچنین پیرامون سطح همکاری‌های موجود میان پاکستان و سازمان ملل متحد از جمله تلاش‌های پاکستان برای بازسازی و ایجاد فضای سبز پس از سیل سهمگین سال گذشته به بحث و گفتگو پرداختند.

اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان در این دیدار انتخاب مجدد اینگر آندرسن به عنوان مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد برای دوره 4 ساله را به وی تبریک گفت.

وی بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط راهبردی در تمامی سطوح جهت مقابله با تغییرات اقلیمی، تولید زباله و آلودگی تأکید ورزید و خواستار افزایش حمایت‌های برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد از کشورهای در حال توسعه شد.

لازم به ذکر است خانم اینگر آندرسن مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد روز گذشته دهم بهمن ماه در سفری رسمی وارد پاکستان شد و تا 14 بهمن ماه در این کشور حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1