خبر فوری

 
 
مرتضی سولنگی: بزرگترین چالش در شبکه های اجتماعی، نشر اخبار جعلی است
کد خبر :429474358

18:04 1402/07/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, خبر جعلی, دولت موقت, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه, وزیر اطلاع رسانی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه, کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس,

خانم زویی ور کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس با مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم زویی ور کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس با مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت موقت پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این نشست هر دو طرف موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش همکاری در زمینه های رسانه ای و برنامه محیط زیست دیجیتال ایمن برنامه توسعه سازمان ملل متحد را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در همین حال، مرتضی سولنگی خواستار توسعه روابط با انگلیس در بخش رسانه شد و گفت: پاکستان برای روابط خود با انگلیس ارزش بسیاری قائل است.

وی همچنین اطلاعات از دست رفته، اطلاعات نادرست و اخبار جعلی را از دیدگاه رسانه، یک مشکل جهانی دانست و بر ضرورت کنترل آنها تاکید کرد.

وی افزود: بزرگترین چالش در شبکه های اجتماعی، نشر اخبار جعلی است.

در پایان این نشست، وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت موقت پاکستان به مسئول کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس از فعالیت های انتخاباتی در این کشور خبر داد و گفت: انتخابات در کشور در موعد مقرر برگزار و تاریخ برگزاری آن از سوی کمیسیون انتخابات اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

 
1