خبر فوری

 
هلاکت 2 عضو گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی در درگیری با نیروهای امنیتی در کراچی
کد خبر :429016354

11:11 1403/07/15


برچسب ها : امجد صابری, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, ترور شیعه, دایره مبارزه با تروریسم, سپاه صحابه, شیعیان پاکستان, عملیات اطلاعاتی, گروه تکفیری, لشکر جهنگوی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, کراچی,

در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان 2 تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی به هلاکت رسیدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان 2 تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی به هلاکت رسیدند.

دایره مبارزه با تروریسم با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام داشت: ما اطلاعاتی را دریافت کردیم مبنی بر اینکه سرکرده بخش کراچی لشکر جهنگوی به نام حافظ قاسم رشید و عثمان در قتل علی رضا جانشین مرکز پلیس به صورت مستقیم نقش داشته اند و سید احمد حسن و تعداد دیگری از اعضای گروه تروریستی سپاه صحابه در این زمینه همکاری داشته اند.

حافظ قاسم رشید

سخنگوی سی تی دی افزود: ما پس از کسب گزارشی در خصوص حضور این عناصر تروریستی عملیاتی را در منطقه شیر شاه کراچی آغاز کردیم، در جریان تبادل آتش صورت گرفته در این عملیات 2 تروریست به نام های حافظ قاسم رشید و عثمان به درک واصل شدند.

از تروریست های مذکور چند قبضه سلاح جدید به همراه وسایل ساخت جلیقه انتحاری و فهرستی از افراد مورد هدف کشف و ضبط گردید.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، حافظ قاسم رشید تروریست کشته شده در این عملیات پس از گذشت 12 سال از زندان آزاد شده بود و دارای بیش از 25 پرونده قضایی و تروریستی بود.

در ادامه ین بیانیه آمده است: 2 تروریست به نام های حمزه و نعیم که در عملیات شناسایی برای قتل افسر پلیس نقش داشتند در حین بازگشت از شهر ملتان ایالت پنجاب در ایستگاه قطار کراچی تحت بازداشت قرار گرفتند و در بازجویی های صورت گرفته از این افراد محل مخفیگاه حافظ قاسم رشید و عثمان فاش گردید.

لازم به ذکر است حافظ قاسم رشید تروریست وابسته به لشکر جهنگوی پیش از این در 2 آبان ماه 1402 توسط دایره مبارزه با تروریسم در پرونده های ترور امجد صابری قوال معروف پاکستانی و دیگر شخصیت های شیعه تحت بازداشت قرار گرفته بود.

ارسال نظر

 
1