خبر فوری

 
تقویت همکاری ها در زمینه سلامت و بهداشت محور گفتگوی وزرای بهداشت و درمان پاکستان و انگلیس
کد خبر :428360936

16:53 1402/09/02


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, دولت فدرال پاکستان, دولت موقت, لندن, وزیر بهداشت پاکستان, وزیر مشاور دولت انگلیس در امور بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی,

وزرای بهداشت و درمان پاکستان و انگلیس در دیدار امروز خود در خصوص راهکارهای مختلف گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه سلامت و بهداشت به بحث و تبادل نظر پرداختند.


لندن: به گزارش راز نیوز| وزرای بهداشت و درمان پاکستان و انگلیس در دیدار امروز خود در خصوص راهکارهای مختلف گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه سلامت و بهداشت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر ندیم جان وزیر بهداشت و درمان دولت موقت فدرال پاکستان که در لندن حضور دارد امروز پنجشنبه با اندرو استفنسون وزیر مشاور دولت انگلیس در امور بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی دیدار و گفتگو نمود.

وزیر بهداشت و درمان پاکستان در این دیدار از همتای بریتانیایی خود برای شرکت در اجلاس جهانی امنیت سلامت که 20 و 21 دی ماه سال جاری در پاکستان برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد و پیشنهاد ریاست مشترک این نشست تاریخی را به وی ارائه داد که با خرسندی و تقدیر وزیر مشاور دولت انگلیس در امور بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی انگلیس مواجه شد.

دکتر ندیم جان از دولت انگلیس برای همکاری‌های متداوم در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان تقدیر نمود.

وی اظهار داشت: تقویت پوشش همگانی سلامت، ایجاد پارک داروسازی، ارتقای 500 مرکز بهداشتی اولیه در مدت زمان کوتاه از اولویت های نخست ماست.

در ادامه این دیدار اندرو استفنسون از دیدگاه پاکستان در زمینه تغذیه تمجید نمود و افزود: ما در حال طرح ریزی و انجام اصلاحات گسترده در بخش سلامت هستیم تا نه تنها پاکستان بلکه رؤیای جهان امن و سالم محقق گردد.

ارسال نظر

 
1