خبر فوری

 
سفیر قزاقستان: وزیر تجارت قزاقستان مشتاق سفر به پاکستان در ماه فوریه است
کد خبر :428100067

10:31 1402/11/06


برچسب ها : پاکستان و قزاقستان, تجارت, حمل و نقل, دولت موقت, روابط دوجانبه, سفیر قزاقستان, وزیر تجارت پاکستان,

یرزان کیستافین سفیر قزاقستان در دیدار با دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت و کشور پاکستان، با بیان اینکه وزیر تجارت قزاقستان متمایل به سفر به پاکستان در ماه فوریه است، گفت: این سفر با هدف جستجوی فرصت های همکاری های دو طرفه و توسعه بیشتر مناسبات تجاری فی مابین می باشد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| یرزان کیستافین سفیر قزاقستان در پاکستان روز پنجشنبه 5 بهمن با دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت و کشور پاکستان دیدار کرد. در این نشست در رابطه با گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور پاکستان و قزاقستان تبادل نظر انجام شد.

سفیر قزاقستان با بیان اینکه وزیر تجارت قزاقستان متمایل به سفر به پاکستان در ماه فوریه است، گفت: این سفر با هدف جستجوی فرصت های همکاری های دو طرفه و توسعه بیشتر مناسبات تجاری فی مابین می باشد.

کیستافین برنامه های خود را برای برگزاری یک نمایش مد در آلماتی برای ترویج تبادل فرهنگی اعلام کرد و از صنعت مد پاکستان دعوت کرد تا کارهای خود را در این رویداد به نمایش بگذارند.

دکتر گوهر اعجاز در این بین تجارت و لجستیک را حامل نقش کلیدی در روابط میان دو کشور عنوان کرد و افزود: تجارت بدون وسایل حمل و نقل و جاده های خوب غیرممکن است.

ارسال نظر

 
1