خبر فوری

 
دستگیری 4 تروریست حزب الاحرار از کراچی
کد خبر :427735364

12:00 1402/03/26


برچسب ها : اخاذی, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حزب الاحرار, دستگیری تروریست ها, رنجر, رینجرز, نیروهای رنجرز, کراچی,

نیروی پلیس و رنجر ایالت سند طی عملیات مشترکی در منطقه منگو پیر کراچی از دستگیری چهار تن از تروریست های وابسته به حزب الاحرار زیر مجموعه تحریک طالبان پاکستان TTP که در اخاذی دست داشتند، خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروی پلیس و رنجر ایالت سند طی عملیات مشترکی در منطقه منگو پیر کراچی از دستگیری چهار تن از تروریست های وابسته به حزب الاحرار زیر مجموعه تحریک طالبان پاکستان TTP که در اخاذی دست داشتند، خبر داد.

به گفته سخنگوی نیروی رنجر ایالت سند، متهمین قاری عالمگیر، محمد زاهد ملقب به قاری، محمد کاشف معروف به کاشی و محمد یوسف از افراد دستگیر شده می باشند که از نزد این افراد نارنجک دستی و اسلحه غیرقانونی کشف و ضبط شده است.

سخنگو با بیان اینکه متهمان در ابتدای بازجویی و تحقیقات افشاگری های مهمی کرده اند، گفت: این متهمان اطلاعات بازرگانان از جمله مکان های تجاری، تلفن همراه، خانه و وسیل نقلیه آنها را جمع آوری و فیلم های تهیه شده را برای محمد شعیب معروف به جان نثار فرمانده حزب الاحرار (تحریک طالبان پاکستان و گروه مهمند) ساکن در افغانستان ارسال می کردند.

به گفته سخنگو، محمد شعیب فرمانده حزب الاحرار با نام مستعار جان نثار همچنین دستور داده بود تا خودروهای حامل محموله های مختلف را در این ماه به آتش بکشند. روند عملیات های جستجو برای دستگیری دیگر همدستان این افراد جریان دارد و متهمان به همراه اسلحه و نقدینگی کشف شده برای انجام روند قانونی به نیروی پلیس تحویل داده شده اند.

ارسال نظر

 
1