خبر فوری

 
دیدار سرکرده یکی از گروه‌های مسلح حامی ارتش پاکستان با آصف علی زرداری رهبر ارشد حزب مردم پاکستان
کد خبر :427538435

15:32 1402/09/17


برچسب ها : آصف زرداری, ارتش پاکستان, جوخه مرگ, حزب مردم پاکستان, رئیس جمهور سابق پاکستان, رهبر حزب مردم پاکستان, سردار اختر مینگل, شفیق مینگل, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی,

آصف علی زرداری رئیس مشترک حزب مردم پاکستان در دیدار با شفیق الرحمان مینگل سرکرده یکی از گروه‌های مسلح حامی ارتش پاکستان در بلوچستان از وی برای عضویت در حزب مردم دعوت نمود.


کویته: به گزارش راز نیوز| آصف علی زرداری رئیس مشترک حزب مردم پاکستان و رئیس جمهور اسبق این کشور در دیدار با شفیق الرحمان مینگل سرکرده یکی از گروه‌های مسلح حامی ارتش پاکستان و سرکرده گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی در بلوچستان از وی برای عضویت در حزب مردم دعوت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شفیق الرحمان مینگل فرزند میر نصیر مینگل وزیر ارشد اسبق ایالت بلوچستان و رئیس هیئت مردمی جهاوالان که به عنوان سرکرده جوخه‌های مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان و نیز سرکرده گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی شناخته می‌شود روز گذشته با آصف علی زرداری رئیس مشترک حزب مردم پاکستان(PPP) و رئیس جمهور اسبق این کشور دیدار نمود.

در این دیدار که میر حمود الرحمان مینگل نیز حضور داشت دو طرف در خصوص وضعیت سیاسی کنونی کشور به ویژه بلوچستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آصف علی زرداری در این دیدار از شفیق الرحمان مینگل برای پیوستن به حزب مردم پاکستان دعوت به عمل آورد.

شفیق الرحمان مینگل نیز در پاسخ ضمن تقدیر از آصف علی زرداری افزود: پس از گفتگو و مشورت با دوستان خود در این زمینه به زودی پاسخ مثبتی به این پیشنهاد خواهم داد.

لازم به ذکر است شفیق الرحمان مینگل به عنوان سرکرده جوخه مرگ حکومتی که از حمایت ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان برخوردارند شناخته می‌شود و می‌توان او را به عنوان یکی از افراد مهم نزدیک به ارتش پاکستان در بلوچستان معرفی نمود.

پیش از این درگیری‌های مسلحانه‌ای میان عناصر وابسته به شفیق الرحمان مینگل و سردار اختر مینگل رهبر حزب ملی بلوچستان(BNP) وزیر ارشد اسبق بلوچستان نیز صورت گرفته بود.

ارسال نظر

 
1