خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به نیروهای دشمن در بالگتر دو نظامی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند
کد خبر :427409306

09:38 1402/10/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: در این حمله خسارات مالی و جانی به ارتش دشمن وارد آوردیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: در این حمله خسارات مالی و جانی به ارتش دشمن وارد آوردیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 9 سه شنبه شب اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در ساختمان یک مدرسه در منطقه بالگتر و نیز پاسگاه واقع در منطقه سری گدگی را به صورت هم‌زمان با استفاده از سلاح‌های سنگین و جدید هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیده و سه تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما با اتخاذ تاکتیک‌های بروز نظامی، نیروهای دشمن را از فاصله‌ای نزدیک نشانه گرفتند که خسارات شدیدی برای دشمن به همراه داشت.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. فدائیان بلوچ ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان، ارتش اشغالگر دشمن و تمامی مواضع حاکمیت پاکستان را نشانه خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1