خبر فوری

 
گارد جمهوری خواه بلوچ: تلاش سازمان‌های آزادی خواه برای ادغام گامی مثبت است
کد خبر :42615776

14:06 1402/09/03


برچسب ها : ائتلاف نظامی, ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, تجزیه طلب, دوستین بلوچ, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

گارد جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه‌ای از تلاش سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ برای ادغام و تشکیل ائتلاف واحد نظامی تمجید نمود.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گارد جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه‌ای از تلاش سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ برای ادغام و تشکیل ائتلاف واحد نظامی تمجید نمود.

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) در این بیانیه اعلام داشت: تلاش‌های صورت گرفته برای ادغام سازمان‌های فعال در زمینه آزادی بلوچستان یک گام مثبت و پیشرفت به هنگام است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اتحاد و نظم در قدرت ملی بلوچ که در طول و عرض سرزمین بلوچستان حضور دارند به تقویت قدرت و صلاحیت‌های جنبش ملی بلوچ کمک خواهد نمود. تجربه‌های گذشته به ما می‌آموزد که حاکمیت اشغالگر بلوچستان رویکرد ایجاد اختلاف در میان قدرت ملی مردمان بلوچ و شکست تک به تک آنان را به کار گرفته است، مشارکت میان آزادی خواهان بلوچ از طریق بستر (ائتلاف نظامی) براس نقش کلیدی در افزایش هماهنگی عقیده‌ای و فکری میان گروه‌های شامل در آن ایفا نموده است.

سخنگوی بی آر جی تصریح کرد: اکنون وقت آن فرارسیده است تا مشارکت و اتحاد سازمان‌های آزادی خواه بلوچ در قالب یک ائتلاف بیش از پیش مؤثر و قدرتمندتر گردد.

ارسال نظر

 
1