خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در قلات را بر عهده گرفت
کد خبر :426096374

10:20 1402/02/06


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.

در بیانیه‌ای که از سوی جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ منتشر شده آمده است امروز صبح فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ دو نظامی ارتش پاکستان را در نزدیکی جاده مرکزی اسکلکو در منطقه هربوئی شهرستان قلات در حالی که به صورت پیاده در حال عزیمت به اردوگاه خود بودند را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و فرد دیگر نیز دچار جراحت شدید شد.

به گفته جیئند بلوچ در این حین یک تیم دیگر از فدائیان بلوچ نیز با استفاده از اسلحه نارنجک انداز پاسگاه ارتش پاکستان را هدف قرار دادند که خسارات گسترده مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در پایان این بیانیه ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این دو حمله بر تداوم عملیات علیه نیروهای پاکستانی تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1