خبر فوری

 
 
حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت چین درپی حمله انتحاری شانگله: پیام تسلیت برای رهبری چین
کد خبر :425964717

17:00 1403/01/07


برچسب ها : پاکستان و چین, حمله تروریستی, سفارتخانه چین, سفیر چین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

درپی حمله انتحاری ظهر امروز علیه خودروی حامل مهندسان چینی در شانگله ایالت خیبرپختونخوا، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با حضور در سفارتخانه چین، تسلیت گفت.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| درپی حمله انتحاری ظهر امروز علیه خودروی حامل مهندسان چینی در شانگله ایالت خیبرپختونخوا، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با حضور در سفارتخانه چین، کشته شدن 5 شهروند در این حمله انتحاری تروریستی را تسلیت گفت.

همچنین محسن نقوی وزیر کشور، اسحاق دار وزیر امور خارجه و عطاءالله تارر وزیر اطلاع رسانی هم در این موقع حضور داشتند.

نخست وزیر در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر چین در رابطه با این حادثه پیام تسلیت گفت.

نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه پاکستان تحقیقات فوری و در سطح عالی را انجام خواهد داد، متعهد شد که عاملان این حمله را به سزای واقعی اعمالشان خواهد رساند.

وی خاطر نشان ساخت که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تلاش های شوم برای آسیب رساندن به دوستی پاکستان و چین، به نتیجه برسد. دشمنان سی پک مجددا با این حرکت بزدلانه سعی در بی ثبات کردن آن داشتند، دشمنان هرگز در نیات شوم خود موفق نخواهند شد و این جنگ تا خاتمه غده تروریسم، ادامه خواهد داشت.

 پیش از این محسن نقوی وزیر کشور پاکستان در دیدار با سفیر چین، وی را از جزئیات این حمله آگاه و ضمن ابراز تاسف و اندوه عمیق درپی کشته شدن شهروندان چینی، گفت: در این ساعت دشوار، تمام ملت پاکستان در کنار برادران چینی خود هستند.

بخوانید: شش کشته در حمله انتحاری به خودروی حامل مهندسان چینی در شانگله پاکستان

ارسال نظر

 
1