خبر فوری

 
 
روابط عمومی ارتش پاکستان: سه تروریست طی عملیات در هوشاپ کشته شدند
کد خبر :425115384

12:25 1402/01/25


برچسب ها : ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, بلوچستان پاکستان, تجزیه طلب, ترب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

روابط عمومی ارتش پاکستانISPR اظهار داشت که نیروهای امنیتی عملیاتی را برپایه اطلاعات، در هوشاپ انجام داده و سه تروریست (شبه نظامی بلوچ تجزیه طلب) را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستانISPR اظهار داشت که نیروهای امنیتی عملیاتی را برپایه اطلاعات، در هوشاپ انجام داده و سه تروریست (شبه نظامی بلوچ تجزیه طلب) را به هلاکت رساندند.

براساس گزارش، درپی جاسوسی و نظارت مداوم بر منطقه، مخفیگاه تروریست ها شناسایی شد. نیروهای امنیتی با هلیکوپتر به محل منتقل شده و ضمن مسدود سازی تمامی مسیر های منتهی به مخفیگاه برای جلوگیری از فرار تروریست ها، عملیات را شروع کردند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، با نزدیک شدن نیروهای امنیتی به مخفیگاه، عناصر تروریستی آتش گشودند که طی تبادل آتش میان دوطرف، 3 تروریست کشته شدند. در این عملیات مقدار قابل توجهی اسلحه و مواد منفجره کشف شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در این بیانیه آورده است که نیروها با حمایت ملت، مصمم برای خنثی سازی هرگونه تلاش تروریستی جهت نابود کردن امنیت، صلح و ثبات بلوچستان، هستند.

ارسال نظر

 
1