خبر فوری

 
ایالت پنجاب به دنبال بهره مندی از روش ها و فناوری های مدرن کشاورزی هلند
کد خبر :424787526

12:58 1403/02/07


برچسب ها : پاکستان و هلند, تجارت, سرمایه گذاری, سفیر هلند, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کشاورزی,

مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب طی دیدار با خانم هنی ورایس سفیر هلند، تمایل دولت محلی به بهره مندی از روش ها و فناوری های مدرن کشاورزی هلند را ابراز داشت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| خانم هنی ورایس سفیر هلند با مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار و تصدی وی را تبریک گفت.

در طول این نشست ضمن گفتگو در رابطه با امور مورد علاقه مشترک، توسعه مناسبات دو طرفه از جمله در حوزه های تجارت و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

مریم نواز ضمن دعوت از شرکت ها و سرمایه گذاران هلندی برای بهره مندی از فرصت های تجاری در این ایالت، اشتیاق خود برای استفاده از روش ها و فناوری های مدرن کشاورزی هلند را ابراز داشت و گفت: خواستار همکاری هلند در زمینه های کشت محصولات زراعی، تکنیک های آبیاری و ماشین آلات کشاورزی هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: به همراه استفاده از تجربه هلند برای بهبود عملکرد و تولیدات کشاورزی، خواهان حمایت این کشور در مدیریت بهتر منابع آب، کاهش سیل و بهبود کیفیت آب نیز می باشیم.

وزیر ارشد پنجاب خاطر نشان کرد: می توانیم از تجربه هلند برای پرورش گل، سبزیجات و بهبود کیفیت و عملکرد محصولات بهره مند شویم.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش تبادل هیئت های دانشجویی، بیان کرد که می خواهیم برنامه تحقیقاتی مشترک را آغاز کنیم. همچنین به دنبال استفاده از تجربه هلند در توسعه بخش انرژی های تجدید پذیر و کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی هستیم.

ارسال نظر

 
1