خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در تربت به قتل رساندیم
کد خبر :424328196

09:38 1402/07/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای اعلام نمود یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ به قتل رسانده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای اعلام نمود یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ به قتل رسانده است.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: عزیز ملقب به پُلی فرزند موسی ساکن منطقه بهمن شهر تربت از چندین سال گذشته به عنوان جاسوس ارتش پاکستان در حال فعالیت علیه نهضت آزادی ما بود و بخش اطلاعاتی ما از یک سال گذشته وی را تحت نظر دارد، وی در عملیات های جستجوی ارتش پاکستان، یورش به منازل و ربودن شهروندان عادی و نیز فدائیان بلوچ در مناطق حومه شهر تربت همچون گوکدان، دنک، بهمن، نوک آباد و غیره به صورت مستقیم مشارکت داشت.

وی خاطرنشان کرد: عزیز در فعالیت‌های تبهکارانه همچون فروش مواد مخدر و بردن دختران بلوچ به اردوگاه‌های نظامی از طریق تهدید آنان نقش داشت. وی از چند ماه گذشته برای یاسر بهرام رئیس جوخه مرگ به عنوان محافظ وی خدمت می‌کرد و پس از آن به عضویت یک جوخه دیگر مرگ وابسته به نهادهای حکومتی درآمد، تمامی اطلاعات افراد این شبکه به همراه مستندات در نزد سازمان موجود است، وی در ابتدا با اردوگاه سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان واقع در تربت در ارتباط بود؛ اما چندی پیش به هنگ 106 منطقه دی بلوچ گزارش می‌داد و در همان جا رفت و آمد داشت.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: شب گذشته بخش اطلاعات سازمان حضور وی را گزارش داد و بلافاصله تیم ویژه ما با یورش به منطقه بهمن قدیم در شهر تربت از او خواستند تسلیم شود؛ اما وی با مقاومت اقدام به تیراندازی نمود که در نتیجه تبادل آتش میان طرفین وی در دم به هلاکت رسید.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: عملیات پاک‌سازی بی ال اف تا زمان خاتمه آخرین مخبر و جاسوس دشمن تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1