خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: خواهان توسعه روابط مستحکم خود با آمریکا هستیم
کد خبر :424001143

12:38 1402/09/29


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان و آمریکا, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, واشنگتن,

فرمانده ارتش پاکستان طی سخنانی در جمع اعضای اتاق های فکر برجسته و اهالی رسانه های آمریکا بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط مستحکم خود با واشنگتن تاکید کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان طی سخنانی در جمع اعضای اتاق های فکر برجسته و اهالی رسانه های آمریکا بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط مستحکم خود با واشنگتن تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در سفری رسمی در واشنگتن حضور دارد روز گذشته با اعضای اتاق های فکر ارشد آمریکا و اهالی رسانه دیدار و گفتگو نمود.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان طی سخنانی در این نشست به تشریح اهمیت جایگاه ممتاز پاکستان در ثبات راهبردی در منطقه آسیای جنوبی پرداخت.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال عاصم منیر با تاکید بر حل مسئله کشمیر مطابق با خواست مردم این منطقه اظهار داشت: کشمیر به عنوان یک منطقه مورد مناقشه در سطح بین المللی شناخته می شود و اقدام یکجانبه گرایانه و بر خلاف خواست مردم کشمیر نوعیت این مناقشه را تغییر نخواهد داد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم آتش بس فوری در غزه خاطرنشان کرد: اجرای راهکار دو دولتی در فلسطین برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه بسیار ضروری است.

فرمانده ارتش پاکستان افزود: پاکستان از چندین دهه در حال مقابله با تروریسم است و خدمات و جان فشانی های زیادی در این عرصه داشته است، این جنگ با پشتوانه مردم پاکستان تا ریشه کن کردن آخرین تروریست ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی پاکستان در منطقه گفت: پاکستان مهم ترین کشور از نظر ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک است و ما خواهان ایفای نقش برای ایجاد روابط مستحکم با دیگر کشورهای آسیای میانه هستیم.

وی تصریح کرد: پاکستان هیچ اعتقادی به سیاست بلوکی ندارد، ما معتقد به برقراری روابط متوازن با تمامی کشورهای دوست هستیم، پاکستان خواهان توسعه روابط مستحکم خود با آمریکا است.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، رایزنی های فرمانده ارتش پاکستان با مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی آمریکا ثمربخش بوده است.

ارسال نظر

 
1