خبر فوری

 
سفر فرمانده ارتش پاکستان به آلمان و گفتگو با رهبران نظامی و سیاسی این کشور
کد خبر :42223536

14:22 1403/03/04


برچسب ها : آلمان, پاکستان و آلمان, رئیس ستاد کل ارتش آلمان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, صدراعظم آلمان, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده نیروهای دفاعی آلمان, وزارت امور خارجه آلمان, وزیر امور خارجه آلمان,

ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در قالب یک سفر رسمی وارد آلمان شد و با مقامات عالی نظامی و غیرنظامی این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.


برلین: به گزارش راز نیوز | ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در قالب یک سفر رسمی وارد آلمان شد و با مقامات عالی نظامی و غیرنظامی این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال کارستن برویر رئیس دفاع با برگزاری رژه افتخاری از ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در وزارت دفاع فدرال آلمان استقبال کرد.

در گفتگویی که میان ژنرال عاصم منیر و رئیس دفاع آلمان صورت گرفت، مقامات عالی دو کشور موضوعات مربوط به جنوب آسیا، خاورمیانه و اوکراین را مورد بحث و بررسی قرار دادند و هر دو بر گسترش روابط نظامی دیرینه توافق کردند.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین با سپهبد آلفونس مایس رئیس ستاد کل ارتش آلمان دیدار و به همراه وی از مرکز آموزش رزمی ارتش در منطقه گراده لگن بازدید کرد.

سپهبد آلفونس مایس، فرمانده ارتش پاکستان را در جریان جنبه های مختلف مرکز و آموزش هایی که به ارتش آلمان و گروه های ارتش های دیگر داده می شود، قرار داد.

ژنرال عاصم منیر همچنین شاهد تظاهرات جنگ داخلی بود و از مراکز آموزشی مختلف بازدید کرد.

وی همچنین در جریان سفر خود به آلمان با ینس پلوتنر مشاور سیاست خارجی و امنیت صدراعظم، توبیاس لیندنر مشاور ارشد وزیر امور خارجه و نیلز هیلمر وزیر مشاور دفاع در امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار با رهبران غیرنظامی و نظامی آلمان موضوعات مورد علاقه دوجانبه و گسترش همکاری نظامی و سیاسی میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرمانده ارتش پاکستان و توبیاس لیندنر مشاور ارشد وزیر امور خارجه آلمان، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله ثبات منطقه ای، امنیت، مهاجرت و فرصت های اقتصادی پاکستان و آلمان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدارها، طرف آلمانی از نقش مؤثر ارتش پاکستان در مبارزه با تروریسم و ​​حفظ صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان از دانشکده فرماندهی و ستاد نیروهای مسلح آلمان در هامبورگ بازدید و در آنجا با دانشجویانی که از کشورهای مختلف در این دوره شرکت می کنند گفتگو خواهد کرد تا دیدگاه امنیت منطقه ای و بین المللی پاکستان و مشارکت نیروهای مسلح پاکستان در ماموریت های سازمان ملل را بررسی کند.

ارسال نظر

 
1