خبر فوری

 
سوء قصد به کارگران پنجابی در بلوچستان 7 کشته برجای گذاشت
کد خبر :41925191

08:31 1403/07/08


برچسب ها : ایالت بلوچستان, ایالت پنجاب, حادثه تروریستی, شهرستان پنجگور, عناصر تروریستی, محکوم کردن حادثه تروریستی, وزیر ارشد ایالت بلوچستان, کارگران پنجابی,

پلیس شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان اعلام کرد: عناصر تروریستی حاضر در این منطقه هفت کارگر اهل ایالت پنجاب را به قتل رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | پلیس شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان اعلام کرد: عناصر تروریستی حاضر در این منطقه هفت کارگر اهل ایالت پنجاب را به قتل رساندند.

ظهیر احمد رئیس کلانتری شهرستان پنجگور از کشته شدن 7 کارگر و زخمی شدن یکی دیگر از آنها در منطقه خدابادان شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: افراد مسلح ناشناس شبانه به خانه ای در پنجگور که محل زندگی هشت کارگر اهل ایالت پنجاب بود حمله کردند و تیراندازی آنها منجر به حادثه تلخ کشته شدن هفت کارگر شد.

وی افزود: همه کارگران متعلق به شهرستان ملتان ایالت پنجاب هستند که به منظور انجام کارهای سخت در منطقه خدابادان شهرستان پنجگور به طور موقت اقامت داشتنه و حوالی ساعت 21 شنبه 7 مهرماه (28 سپتامبر) توسط عناصر تروریستی مورد حمله قرار گرفتند.

پس از این حمله، مأموران پلیس به منطقه محل حادثه رسیده و عملیات جستجو را آغاز کردند.

همچنین تمامی اجساد و یک مجروح به بیمارستان فرماندهی منطقه منتقل شده و حال فرد مصدوم وخیم گزارش شده است.

اسامی کارگرانی که در این حمله جان خود را از دست دادند شامل ساجد، فیاض، خالد، شفیق احمد، افتخار احمد، سلمان، رمضان می باشد و کارگری به نام بلال نیز مجروح شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده نگرفته است.

به همین مناسبت مقامات عالی پاکستان از جمله محمد شهباز شریف نخست وزیر، محسن نقوی وزیر کشور، سرفراز خان بگتی وزیر ارشد ایالت بلوچستان و دیگر مقامات این حمله تروریستی را به شدت محکوم کردند.

همچنین صبح امروز یک فروند بالگرد از طرف دولت بلوچستان از فرودگاه پنجگور به پرواز درآمد و اجساد هفت کارگر فوت شده را از پنجگور به ملتان منتقل کرد.

زاهد احمد لنگو معاون کمیساریای پنجگور و فاضل بخاری افسر پلیس شهرستان پنجگور در عملیات انتقال اجساد حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1