خبر فوری

 
کمک عربستان سعودی برای 9 هزار خانواده قربانی سیل در گوادر
کد خبر :411649764

11:55 1402/12/20


برچسب ها : بندر گوادر, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, سناتور سرفراز بگتی, گوادر, نواف بن سعید المالکی, وزیر ارشد ایالت بلوچستان,

سفیر عربستان سعودی در پاکستان از امداد کشورش برای 9 هزار خانواده قربانی سیل در بندر گوادر خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی به همراه سرفراز بگتی وزیر ارشد ایالت بلوچستان در گفت و گو با مطبوعات ضمن اعلام کمک عربستان سعودی برای خانواده های قربانی سیل گوادر، گفت: ملت های دو کشور پاکستان و عربستان سعودی برادر هستند و در این لحظات دشوار به برادران پاکستانی خود کمک خواهیم کرد.

سفیر عربستان از تامین اقلام امدادی از سوی کشورش برای آسیب دیدگان بلوچستان خبر داد و افزود این امداد شامل 9000 کمپ سرپناه و 9000 کیسه جیره است.

نواف بن سعید المالکی این امداد را هدیه ای از جانب عربستان سعودی برای قربانیان سیل در گوادر و بلوچستان عنوان کرد و تصریح داشت که روابط ما با پاکستان برادرانه هستند، در آینده هم این روابط دیرینه با پاکستان مستحکم تر خواهند شد.

سرفراز بگتی وزیر ارشد بلوچستان در این بین ضمن تشکر و قدردانی از دولت عربستان سعودی، تغییرات اقلیمی را چالش بزرگ فعلی کشورش توصیف و بیان داشت که پاکستان و بلوچستان هیچ نقشی در این تغییر ندارند.

وی افزود: بارش های اخیر در گوادر بی سابقه است و درحال تلاش برای کمک به قربانیان بارندگی های طوفانی هستیم.

ارسال نظر

 
1