خبر فوری

 
 
شناسایی هویت سه تن از افراد ربوده شده بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از گوادر
کد خبر :41074017

13:12 1402/05/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, ایست و بازرسی, بندر گوادر, حمله مسلحانه, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هویت سه فرد دیگر بلوچ که پس از حمله مسلحانه به کاروان حامل اتباع چینی در گوادر به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده بودند شناسایی شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هویت سه فرد دیگر بلوچ که پس از حمله مسلحانه به کاروان حامل اتباع چینی در گوادر به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده بودند شناسایی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از حمله مسلحانه به اتباع چینی در بندر گوادر ایالت بلوچستان، تمام این بندر توسط نیروهای ارتش پاکستان به محاصره درآمد و عملیات نظامی در مناطق مسکونی و یورش خانه به خانه آغاز گردید.

به گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی ساعت 6 شامگاه روز گذشته نیز طی عملیاتی در منطقه بخشی کلونی بندر گوادر چندین نفر را دستگیر و ناپدید کردند که هویت سه تن از آنان شناسایی شده است، اسامی این افراد عبارت است از نوید فرزند یعقوب ساکن منطقه نیو ملا بند، ظهیر ساکن منطقه بخشی کلونی و جهانزیب.

گفتنی است پس از حمله مسلحانه به کاروان حامل اتباع چینی در بندر گوادر مراکز مختلف ایست و بازرسی از سوی نیروهای امنیتی راه اندازی شده است و هرگونه تردد در منطقه با کنترل شدید نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد.

به گفته شهروندان دانش آموزان نیز به علت مسدودی مسیرها با مشکلات زیادی  برای رفت و آمد مواجه هستند.

ارسال نظر

 
1