خبر فوری

 
 
قتل یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان در کولواه
کد خبر :410107242

17:15 1402/05/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کولواه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان پس از اعتراف به جرم وی خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان پس از اعتراف به جرم وی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما یک جاسوس مهم ارتش دشمن به نام شاکر فرزند حسین را در منطقه دندار بخش کولواه پس از دستگیری به هلاکت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: این جاسوس ارتش پاکستان مورخه 21 تیر ماه سال جاری دستگیر شد، وی پس از اعتراف به جرایم خود در همکاری با ارتش دشمن در تاریخ 26 تیر ماه به سزای اعمال خود رسید.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: این جاسوس دشمن از مدت‌های طولانی در منطقه فعالیت داشت و علاوه بر نقش داشتن در شهادت فدائیان بلوچ ما در ده‌ها عملیات مختلف ارتش دشمن به صورت مستقیم مشارکت داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصریح کرد: این فرد برای مبلغ اندکی پول در ربوده شدن چندین فرد بی گناه به دست نهادهای امنیتی نقش داشت، وی پس از دستگیری به تمامی جرائم خود اعتراف نموده است، تمام جزئیات شبکه متعلق به وی در اختیار سازمان ما قرار دارد و ویدئوی مربوط به این جاسوس به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: سازمان از ملت بلوچ درخواست می‌کند که از همکاری با نیروهای پاکستانی و عناصر آنان خودداری نمایند، افرادی که با دشمن همکاری کنند تحت هیچ شرایط بخشیده نخواهند شد.

ارسال نظر

 
1