خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه آمریکا با همتای پاکستانی خود
کد خبر :408205618

11:25 1402/05/03


برچسب ها : آنتونی بلینکن, افغانستان, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, تروریسم, تماس تلفنی, روابط دوجانبه, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی تماس تلفنی خود با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان پیرامون اقتصاد پاکستان و امور افغانستان به تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی تماس تلفنی خود با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان پیرامون اقتصاد پاکستان و امور افغانستان به تبادل نظر پرداخت.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن در این تماس بر عزم برای حفظ مشارکت سازنده در روابط پاکستان و آمریکا تاکید کرد و گفت: مردم پاکستان به شدت قربانی تروریسم شده اند و به همکاری در مبارزه با تروریسم با پاکستان ادامه خواهیم داد.

در ادامه بیان شد که وزرای خارجه دو کشور به همراه تاثیرات جنگ روسیه علیه اوکراین، در مورد افغانستانی توام با صلح و ثبات به گفتگو پرداختند. طرفین همچنین بر حفظ روابط سازنده جهت گسترش توسعه، صلح و ثبات توافق کردند.

آنتونی بلینکن در پیام منتشر شده در فضای مجازی ضمن مثبت خواندن این گفتگوی تلفنی، اظهار داشت که به همراه احیای اقتصاد پاکستان، در خصوص اوضاع منطقه ای به ویژه افغانستان صحبت شد و ایالات متحده از یک رابطه مثبت، دموکراتیک و سازنده با پاکستان حمایت می کند.

ارسال نظر

 
1