خبر فوری

 
4 افسر نیروی هوایی پاکستان به درجه سرلشکری ارتقاء یافتند
کد خبر :1481752157

12:13 1400/03/26


برچسب ها : ارتقای درجه, رسالپور, ستاد هوایی اسلام آباد, سخنگوی نیروی هوایی پاکستان, نیروی هوایی پاکستان,

دولت پاکستان 4 افسر نیروی هوایی را به درجه سرلشکری ارتقاء داد. شاهد منصور جهانگیری، کاشف قمر، عاصم راشد ملک و سید حسن کاشف کسانی هستند که به درجه سرلشکری ارتقاء یافته اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دولت پاکستان 4 افسر نیروی هوایی را به درجه سرلشکری ارتقاء داد. شاهد منصور جهانگیری، کاشف قمر، عاصم راشد ملک و سید حسن کاشف کسانی هستند که به درجه سرلشکری ارتقاء یافته اند.

سرلشکر شاهد منصور جهانگیری در ماه مه 1991 میلادی در بخش خلبانان وظیفه عمومی نیروی هوایی پاکستان فعالیت می کرد. وی در طول کار خود فرماندهی یک تیم جنگنده، گروه پروازی و یک پایگاه عملیاتی را برعهده داشت. وی همچنین به عنوان معاون مدیر کل اطلاعات هوایی در ستاد هوایی اسلام آباد خدمت کرد. شاهد منصور جهانگیری به علت خدمات شایان خود در نیروی هوایی پاکستان مفتخر به دریافت نشان افتخار نظامی ستاره امتیاز است.

سرلشکر کاشف قمر نیز در ماه مه 1991 میلادی در بخش خلبانان وظیفه عمومی نیروی هوایی پاکستان فعالیت خود را آغاز کرد، وی نیز در طول کار خود فرماندهی یک تیم جنگنده، گروه پروازی و یک پایگاه عملیاتی را برعهده داشت. وی همچنین به عنوان دستیار رئیس نیروی هوایی در ستاد هوایی اسلام آباد در بخش امنیت خدمت می کرد.

 بخاطر تلاش ها و خدمات ارزنده کاشف قمر ، به ایشان ستاره امتیاز نظامی اهدا شد.

سرلشکر عاصم راشد ملک نیز در دسامبر 1991 میلادی خدمات خود را از بخش مهندسی نیروی هوایی آغاز نمود، وی فرماندهی بخش مهندسی نیروی هوایی پاکستان و مدیر عاملی کارخانه بازسازی میراژ در کامرا را بر عهده داشت.

عاصم راشد با توجه به فعالیت های قابل تقدیر خود نشان افتخار ستاره امتیاز را نیز دریافت نموده است.

همچنین سرلشکر سید کاشف نیز در دسامبر 1991 میلادی خدمات خود را از بخش مهندسی نیروی هوایی شروع کرد، وی نیز در طول کار خود فرماندهی بخش مهندسی نیروی هوایی را برعهده داشت و به عنوان معاون مدیر عامل در کامرا خدمت کرده است. وی همچنین به عنوان دستیار رئیس نیروی هوایی (مهندسی الکترونیک) در ستاد هوایی اسلام آباد خدمت کرد و به علت خدمات شایان خود در نیروی هوایی پاکستان مفتخر به دریافت نشان افتخار نظامی ستاره امتیاز شده است.

 

ارسال نظر

 
1