خبر فوری

 
تجارت و سرمایه گذاری محور رایزنی هیأت عمانی با وزیر بازرگانی پاکستان
کد خبر :39827454

17:07 1403/05/03


برچسب ها : پاکستان و عمان, تجارت, جام کمال خان, سرمایه گذاری, هیئت عمان, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

هیأت عمانی به ریاست خانم ابتسام الفروجی با جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیأت عمانی روز گذشته به ریاست خانم ابتسام الفروجی با جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.

وزیر دولت فدرال پاکستان ضمن استقبال از هیأت عمانی، با تاکید بر ظرفیت های روابط اقتصادی میان دو کشور، اظهار کرد: وزارت تجارت پاکستان در تلاش برای آغاز یک ماموریت جدید بازرگانی در عمان می باشد که منجر به ارتقای سطح تعاملات تجاری فی مابین می شود.

وی با دعوت از سرمایه گذاران عمانی، در خصوص ارائه هرگونه همکاری و حمایت لازم تضمین داد و هیأت را از بخش هایی نظیر فناوری اطلاعات، ورزش، انرژی تجدید پذیر و میوه ها در پاکستان، آگاه کرد. وزارت تجارت برای تقویت روابط تجاری با کشور های خاورمیانه از جمله عمان، سیاست جدیدی را با عنوان "ارتباط مجدد خاورمیانه" آغاز کرده است.

رئیس هیأت عمانی اظهار داشت که پتانسیل قابل توجهی برای افزایش تجارت بین دو کشور به ویژه در حوزه های صنایع فولاد، انرژی های تجدید پذیر و داروسازی وجود دارد. او از سرمایه گذاری پاکستان در بخش تولیدی عمان دعوت کرد و گاز و مواد خام ارزان را به عنوان مشوق هایی برای سرمایه گذاری ارائه کرد.

هر دو طرف نسبت به آینده تجارت و سرمایه گذاری دو جانبه ابراز خوش بینی کرده و بر لزوم ادامه گفتگوها و همکاری جهت تحقق کامل پتانسیل اقتصادی تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1