خبر فوری

 
شهادت 6 تن از جوانان شیعه در ادامه درگیری ها با عناصر تکفیری در پاراچنار پاکستان
کد خبر :397955008

17:00 1403/07/04


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, تبادل آتش, تحریک طالبان پاکستان, درگیری مسلحانه, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه تکفیری, گروه های تروریستی,

در ششمین روز از ادامه درگیری ها میان شیعیان غیور پاراچنار و تروریست های تکفیری در منطقه پاراچنار 6 تن از شیعیان به فیض شهادت نائل آمدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در ششمین روز از ادامه درگیری ها میان شیعیان غیور پاراچنار و تروریست های تکفیری در منطقه پاراچنار 6 تن از شیعیان به فیض شهادت نائل آمدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست های تکفیری از 9 روز گذشته روستاهای شیعه نشین منطقه پاراچنار شهرستان کُرم را تحت محاصره خود درآورده اند و درگیری ها میان این تروریست های و اهالی غیور این روستاها از 6 روز گذشته ادامه دارد که در ساعات شبانگاهی به اوج خود می رسد.

گفتنی است لشکر کشی تروریست های تکفیری به سمت مناطق شیعه نشین و محاصره این مناطق از 4 جانب با حضور نیروهای امنیتی پاکستان صورت گرفته است و قطعا می توان گفت چنین اقدامی بدون چراغ سبز نهادهای امنیتی و انتظامی امکان پذیر نیست.

طبق اعلام منابع آگاه، برخی از اعضای نیروهای پلیس، سپاه مرزی و یا ارتش در نبرد تکفیری ها علیه شیعیان به صورت مستقیم مشارکت داشته اند و یا انجام این حملات را با استفاده از منابع و اختیارات خود تسهیل می کندند

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از این منطقه، تاکنون 6 تن از جوانان شیعه در نتیجه این درگیری ها به شهادت رسیده اند که اسامی آنها به این شرح اعلام شده است: شهید محمد حسین، شهید ریاض حسین، شهید سید ناصر حسین اهل روستای قباد شاه خیل، شهید ندیم حسین اهل روستای ملانه، شهید ساجد حسین و شهید نور افضل حسین.

ارسال نظر

 
1